Wszystko o suplementach diety

by:

Zdrowie

Po suplementy diety warto sięgnąć w momentach wzmożonego zapotrzebowania organizmu na witaminy, makroelementy i pozostałe składniki odżywcze. W chwilach, gdy organizm wysyła oznaki osłabienia będące wynikiem nieprawidłowo zbilansowanej diety. Suplementacja odgrywa istotną rolę szczególnie w okresie wzmożonej aktywności fizycznej, zalecana osobom uprawiającym sporty wytrzymałościowe i siłowe.

Nie od dziś wiadomo, że sportowcy wykazują znacznie większe zapotrzebowanie na różnego typy substancje, niżeli przeciętny człowiek prowadzący umiarkowanie aktywny tryb życia. Suplementy powinny być jednak odpowiednio dopasowane do potrzeb organizmu.

Nie bez znaczenia jest wiek, masa ciała, tryb życia i rodzaj diety. Zażywane w nadmiarze powodować mogą skutki uboczne podobnie jak niektóre składniki odżywcze. Przedawkowanie niektórych witamin wywołać może osłabienie mięśni, brak apetytu, ogólne zmęczenie, zaburzenia pracy serca i innych narządów wewnętrznych. Równie ważna jest określona przez producenta pora przyjmowania suplementu. Niektóre preparaty należy przyjmować po treningu, inne na czczo. Wszystko uzależnione jest od rodzaju przyjmowanego produktu witaminowego. Nie należy zapominać, że suplementy należy przyjmować tylko przez określony okres czasu. Proces dostarczania dodatkowych, wspomagających organizm substancji nie powinien przekraczać kilku miesięcy regularnego zażywania kapsułek, tabletek, czy kropli.

Zadowalające rezultaty są możliwe jedynie wówczas, gdy suplementy zintegrowane zostaną z systematycznie wykonywanym treningiem i zróżnicowaną dietą. Tylko wtedy dostarczają substancje energetyczne, budulcowe i wspomagające organizm człowieka.

Źródło:

bioxyn tabletki I lutenea revita pharm I sliminazer revita pharm I ravestin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *