Dieta weekendowa

by:

Dieta

Sposobów na weekend jest wiele, zwłaszcza kiedy za oknem piękna pogoda. Możemy wybrać się z dziećmi lub przyjaciółmi, a także i z dziećmi i z przyjaciółmi na świetną wycieczkę za miasto. Z pewnością nie raz jadąc samochodem widzieliście fajne miejsca, w których można zrobić piknik. Jeśli nie, zacznij się rozglądać, bo jest ich dużo. Takie wypady sprawią, że, mimo wysiłku, jaki włożysz w pedałowanie, tak tak, wycieczka ma być rowerowa, nabierzesz sił na cały tydzień.

W czasie tego weekendu postaraj się także ograniczyć jedzenie. Pobyt poza domem może spowodować, że nie będą cię kusić smakołyki, które jak powszechnie wiadomo, zachowaniu smukłej sylwetki nie sprzyjają.
Jeśli jednak bardzo lubisz słodycze, i nie potrafisz bez nich żyć, ogranicz się do małych ilości, pamiętając o swojej ulubionej sukience, w którą nie wciśniesz się, jeśli pozwolisz sobie na sporą ich porcję. A nawet jeśli się dopniesz, cóż to za efekt odstający brzuch i pulchne ramiona…

Komponując listę zakupów zapisz sobie na niej te produkty, od których nie tyjesz, i nimi wypełnij wózek w sklepie. Decydując się na słodkości, ogranicz je do małych ilości.

Sposób przyjmowania posiłków jest równie ważny, dlatego pobyt poza domem może temu sprzyjać. Najpierw ruch fizyczny, bo trzeba tam dojechać rowerem, później porcja, dla ciebie niewielka, jakiegoś dodającego energii pożywienia, następnie dużo ruchu na świeżym powietrzu, czyż jest lepsza okazja do zrzucenia zbędnych kilogramów?

Zatem, nie jedz w biegu, staraj się jak najdłużej przeżuwać, bo tylko wówczas twój organizm szybciej poczuje, że jesteś już najedzona. Jedząc, skupiaj uwagę na tej czynności, oglądając na przykład telewizję powoduje, że jesz bez namysłu i często nawet nie wiesz kiedy zjadasz cały talerz kanapek, nie czując przy tym, że w ogóle cokolwiek jadłaś. Staraj się także jeść o tych samych porach, to ureguluje przyjmowanie pokarmów, a systematyczność jest tu bardzo ważna.

Staraj się nie doprowadzać do sytuacji, w których będziesz przegłodzona, dlatego jeśli wychodzisz z domu, wrzuć do torebki jabłko, którym posilisz się. Wzmożony głód powoduje często, że wracając do domu najadasz się w porcjach znacznie większych, aniżeli jest to wskazane.

Do plecaka na weekendowy wyjazd zapakuj dla siebie jogurty typu light, chrupkie pieczywo, kilka owoców, do picia wodę mineralną. Jeśli planowany jest grill, jak najbardziej możesz skusić się na jedną kiełbaskę, przecież dostarczysz dziś swojemu tak ogromną porcję ruchu, że z pewnością zrzucisz sporo kalorii.

Z pewnością po powrocie do domu twoja waga pokaże mniej, niż przed wyjazdem. Do tego jeszcze miło spędzony dzień w towarzystwie przyjaciół? Czy może być coś lepszego?

Polecane dla Ciebie:

bioxyn opinie I sliminazer plastry jak stosować I preparat lutenea opinie I ravestin gdzie kupić

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *